Followers

Thursday, April 27, 2017

April 27, 2017


Dilarang menghisap rokok sewaktu memakai topi keledar 'full-face'...?

 






Wednesday, April 26, 2017

April 26, 2017


Kalau uncle minta pandangan atau tips tentang penjagaan rambut pada orang di belakang tu, agak-agak dia marah, tak...?






Tuesday, April 25, 2017

April 25, 2017


Kali kedua tayar koyak bulan ini... Poket pun koyak..!
Nampaknya gayanya kena buat baik dengan aunty, ni...

Huhuhu...







Monday, April 24, 2017

April 24, 2017


Kalau orang ni tak nak buang... mari uncle tolong buangkan....

Boleh kitar semula...! Hasil pasti lumayan, ni..!





 

Sunday, April 23, 2017

April 23, 2017


Nasi Ayam Kampung = Pernah dengar.
Nasi Ayam Dara = Pernah dengar.
Nasi Ayam Hainan = Pernah dengar.

Okey... yang ni pertama kali dengar!

 #BolehCuba





Saturday, April 22, 2017

Friday, April 21, 2017

April 21, 2017


PEMBERITAHUAN: Insyaallah... tak lama lagi akan menimang cahaya mata baru.
Eh, bukan uncle...! Tapi yang belakang, tu...!




 

Thursday, April 20, 2017

April 20, 2017


Amboi...! Baik punya melintang engkau parkir...! 
Tak nampak garisan tu, kot?







Tuesday, April 18, 2017

Monday, April 17, 2017

April 17, 2017


Aik? Kalau semua nak kena buang di luar...

Apa yang boleh di buang di dalam? Buang masa...?





Saturday, April 15, 2017

April 15, 2017


Dia mungkin pencinta basikal...
...tapi dia tak pencinta keindahan. Suka-suka conteng bagai!

Huh!





 

Friday, April 14, 2017

April 14, 2017


Ini mesti ada yang tercari-cari dan tertanya-tanya... 
"Manalah aku letak teh ais aku tadi..?"

#Baahaha





 

Thursday, April 13, 2017

Wednesday, April 12, 2017

April 12, 2017


Ha? Tiada perkhidmatan tandas awam di sini?

Aduh! (sambil kepit peha!)






Tuesday, April 11, 2017

April 11, 2017


Barang-barang pun dah penuh... oarangnya nak duduk di mana?

#AmbilAnakBalikCutiSemesterDanTerusPindahCawanganU






 

Monday, April 10, 2017

April 10, 2017


Biar betul..! Jual ganja dan syabu guna iklan macam, ni...?
  ...dah macam iklan bilik sewa pun ada...! Main tampal-tampal di dinding!

 #jahanam








Sunday, April 9, 2017

Saturday, April 8, 2017

April 8, 2017


Bila bergambar di celah-celah buku...
...ada nampak macam ulat  bulu  buku tak...?







Thursday, April 6, 2017

April 6, 2017


Dalam setahun, sekurang-kurangnya sekali akan berlaku *tragedi macam ni....

(*Nak caj ipad tetapi terlupa nak petik suis 'on')







Wednesday, April 5, 2017

April 5, 2017


Olololo kasihannya... Mari sini sandar di bahu uncle....

Ha! Kan dah senyum...!





 

Tuesday, April 4, 2017

April 4, 2017


Idea yang bagus...! Pasang jaring-jaring sebagai anti pelekat iklan haram! Berkesan!

Tahniah TNB!






Monday, April 3, 2017

Sunday, April 2, 2017

April 2, 2017


Kalau di sebelah tu telefon awam...  
 Maka di sebelah tu nombor telefon awam...?

(Sakit mata tengok... buat prank call baru tahu!)



Saturday, April 1, 2017

April 1, 2017

Guest #83


Tidak ramai yang kenali beliau, tapi semua orang menyimpan hasil karya beliau.
SULAIMAN AWANG, penulis khat untuk wang kertas Malaysia. 

 (Jom baca kisah beliau di SINI)