Followers

Thursday, March 23, 2017

March 23, 2017


Eewwwuuu! Beminyak!

Betul kata orang. Jangan perhatikan kedai makan waktu ditutup. Nanti macam-macam yang tak patut nampak, kita nampak!







10 comments:

  1. Adehhhh meremang tengkuk... dtg2 sini dah mood seram pulak huhu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau takpe... tak teringin na sental ke? kan?

      Delete
  2. Ini sebabnya payah nak bawa mak saya makan di luar. Akhirnya, ambil je inspirasi dari Food Channel dan buat sendiri kat rumah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! Kat rumah lebih yakin....! Kelas!

      Delete
  3. Kena basuk dengan sekotak besar fab pun belum tentu hilang taik minyak ... ngeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau takpe! Entah2, mintak tu kompol kompol boleh bawak masak lagi! huhuhu

      Delete
  4. Replies
    1. Janganlah sampai menitik-nitik! Tak sanggop!

      Delete
  5. Nanti teringat-ingat, mahu kembang tekak time makan.. huhuhu..

    ReplyDelete