Followers

Tuesday, May 31, 2016

May 31, 2016


Kabinet memasak di gerai anda berlebihan? 

Mudah saja! Sangkutkan tv anda dan tukarkan ia kepada kabinet tv..!!

#sempoi




Monday, May 30, 2016

May 30, 2016


Inilah sebab kenapa uncle tak suka makan lolipop…

…muka jadi macam kena tumbuk..!

Baahaha..!

Sunday, May 29, 2016

May 29, 2016


Ikan ni kalau siang guna pisau mesti tak lut… 
Guna gergaji baru lepas..!!!

Baahaha…!




Wednesday, May 25, 2016

May 25, 2016


Mesti abang ni sedang bermimpi buat aksi 'Superman' waktu merempit..!

Vrooommm…!





Monday, May 23, 2016

May 23, 2016


Ajaib! Tubuh terperosok di bawah kereta tetapi masih bernyawa…!

(Apa ajaibnya? Sebab dia mekanik… Keh keh keh!)





Saturday, May 21, 2016

May 21, 2016


Okey. Sumpah tak faham apa maksud papan tanda ini…

Ada yang boleh bantu..?



#SumpahTakFaham





Friday, May 20, 2016

May 20, 2016


Yeay! Selepas tak perlu  curi  pinjam aunty punya lagi!

(*Getah rambut baru...)




Thursday, May 19, 2016

Wednesday, May 18, 2016

May 18, 2016


Dapat berita dia terjatuh awal pagi tadi. 

Tak sangka dia pergi buat selama‐lamanya.

Terima kasih atas khidmat dan jasa selama ini…





Tuesday, May 17, 2016

May 17, 2016


Alhamdulillah. Akhirnya dia terima hidayah… 
…kan nampak ayu bila bertudung, tu..?


:D




Monday, May 16, 2016

Sunday, May 15, 2016

Saturday, May 14, 2016

May 14, 2016


Takziah… Beliau dahulu seorang yang baik…

(Klik gambar untuk memberi penghormatan terakhir…)





Friday, May 13, 2016

May 13, 2016


Untunglah… Dulu kau duduk di dalam longkang. Sekarang dah duduk di dalam rumah. Semoga kau tak sombong…!




Thursday, May 12, 2016

May 12, 2016


Ewah, ewah…

Di situ orang nak buat kerja, di situlah juga dia nak lepak…!




Tuesday, May 10, 2016

May 10, 2016


Agaknya sebelum ni ada yang parkir motor atas pokok, kot?
Tu yang dia marah sangat tu…!

Baahaha…!




Monday, May 9, 2016

May 9, 2016


Katak pun hisap rokok akibat lama sangat berkawan dengan manusia!

Rosak! Baahaha!





Sunday, May 8, 2016

May 8, 2016


Selamat hari ibu, mak…!

(Tak sempat ke rumah mak? Jangan risau. Video call ada…!)





Saturday, May 7, 2016

May 7, 2016


Nampak tak lantai yang berkilat macam cermin tu? Uncle yang mop!

(…orang lelaki memang macam tu. Sesekali mop lantai, terus siarkan dalam blog biar satu dunia tahu! Baahaha)





Friday, May 6, 2016

May 6, 2016


Bia terlindung nampak macam orang sedang terber*k pun ada…! Baahaha…!

(Klik gambar untuk tumbesaran)







Thursday, May 5, 2016

May 5, 2016


SOALAN: Kenapa uncle suka sangat dengan malam ini?

(Dah agak dah... Sikitsikit sebab malam Jumaat! Sebab malam ini hujanlah…! Alhamdulillah sejuk!)




Wednesday, May 4, 2016

Tuesday, May 3, 2016

Monday, May 2, 2016

May 2, 2016


Oop.. Opp, jangan jatuh! Jangan jatuh!

(Inilah selfie yang paling merbahaya yang uncle pernah cuba! Amaran! Jangan tiru aksi lagak ngeri profesional ini..!!)



Sunday, May 1, 2016

May 1, 2016


Kasihan… Cuti hari pekerja pun, aunty masih bekerja seperti biasa….

(…tugas isteri ni memang tak pernah habis, bukan?)