Followers

Saturday, November 5, 2016

November 5, 2016


Budak-budak memang pantang tengok bekas beras ni. Paling tidak, mesti nak selamkan tangan di dalamnya! Kalau yang terlebih berani, siap buat landskap bukit, sungai dan denai…!

Betul tak? Baahaha…!





10 comments:

  1. Hahahahahha...oiii! mana uncle tauuu!

    ReplyDelete
  2. Masa kecik2 dulu beras ni pantang dibuat main... makanan ruji... beli pun sikit2... takut tumpah...
    Tapi best tau selam tangan dalam beras.. sejuuukkk. Kalau terkena api/periuk panas.. dapat peluang selam tangan dalam beras...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha! Perasaan selam tangan dalam beras memang ohsem kan?

      Delete
  3. Masa kecik2 dulu beras ni pantang dibuat main... makanan ruji... beli pun sikit2... takut tumpah...
    Tapi best tau selam tangan dalam beras.. sejuuukkk. Kalau terkena api/periuk panas.. dapat peluang selam tangan dalam beras...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha! Perasaan selam tangan dalam beras memang ohsem kan?

      (Eh? macam deja~vu, lah…?)

      Delete
  4. Saya pun dulu layan main mcm ni hehee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang? malu nak ngaku le tu! hahaha

      Delete
  5. saya suka kepal kuat-kuat pas tu nagi jatuh sket sket..suka nau buat gitu.

    ReplyDelete