Followers

Wednesday, August 3, 2016

August 3, 2016


#BanyakCantikMukaEngkauLetakKeretaTengahTengahJalanMacamNi?

(Boleh tak buat hashtag macam ni…?)





10 comments:

  1. boleh uncle.. kasi hajar sikit pemandu kereta yang tak sekolah tu.. huhuhuhuu

    btw... yngwie malmsteen in da house

    jom ke blog yusrina sekaram uncle.. hehe

    ReplyDelete
  2. jalan tu memang bapak dia punya kot..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah2 memang jalan bapak dia punya? hahaha

      Delete
  3. "Lantak aku la. Aku bayau roadtax!", jawab owner tersebut dengan konfideng.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 'bayau' = melaka

      'konfideng' = terengganu…

      (ada kecelaruan identiti ni….) heheheh

      Delete
  4. Wahhh betul punya hebat dia tu hadoii... susah la org mcm ni...

    ReplyDelete
  5. Owh.. kereta dia rosak tu uncle.. ;) Minyak habis.. boleh pulak ngam2 kat tengah jalan macam tu minyak dia habis..
    Ok bersangka baik.

    ReplyDelete