Followers

Monday, August 29, 2016

August 29, 2016


Sebenarnya apa yang dia nak bagitahu, ni…?

#BerbelitBelit





12 comments:

  1. api tu mungkin TNB. so kena amik kunci kedai kopi kot kalau nak cek api. ada kedai kopi ke kat situ? ada tokoh tak jadi bangla? kekekeke..abang jangan maraaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah! Pandai translate la kamu ni! rasanya cam tu la jugak!

      Delete
  2. Dah berbagai bangsa dlm negara kita kan..

    ReplyDelete
  3. bahasa melayu klasik? bahasa melayu tahap tinggi?
    ntah laa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! Ini lebih standard dari standard! huhuhuu

      Delete
  4. Fuhhh... itu mentera semerah padi tu uncle... bahaya!! hahahaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uih! Hati2… kang jatoh syirik pulak! hahaha

      Delete
  5. Bersungguh dia nak belajar guna bahasa Melayu sedangkan ada bangsa sendiri seakan terlupa dengan bahasa sendiri. Maaf kalau ada yang sentap.

    ReplyDelete