Followers

Sunday, July 24, 2016

July 24, 2016

Guest #79


Uncle betul-betul tak puas hati dengan mamat dua orang ni..! Disebabkan oleh hasutan mereka berdualah, uncle nak jadi orang pulau... Taknak baaliikkk..!!!!

NOTA SERIUS: Nak cuba selam skuba? Simpan nombor ini. Yang kiri uncle tu AMLI : Tel +60122982874 Whatsapp +60132395588 dan yang kanan uncle tu JOE : +601118984838. Sekarang uncle dah cuba skuba, dan uncle syorkan semua kawan-kawan cuba skuba. Ia satu pengalaman yang tak boleh di gambarkan dengan perkataan. Mesti menyelam sendiri baru faham. Yang penting, carilah pengajar yang bertauliah dan bertanggungjawab. Yang lain, mereka akan menunjukkan macam mana untuk berseronok di 'planet' lain... Pengalaman yang sangat menakjubkan..! Klik NEMO DIVERS juga..!







8 comments:

  1. dok pulau nanti kulit gelap...heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasalah… mat saleh kan suka gelapkan kulit...

      Delete
  2. Nak kena hasut jugak!!.. thanks sharing info uncle... nak simpan :)

    ReplyDelete
  3. Saya suka tapi en. suami tak minat.. :(

    ReplyDelete