Followers

Sunday, June 5, 2016

June 5, 2016


Selain dari buah kurma, kelibat benda ni yang menimbunnimbun di pasaraya juga menandakan bulan Ramadhan akan tiba!






8 comments:

  1. Replies
    1. Tau takpe…. siap2 la duit! huhuhuhu

      Delete
  2. Betul tu uncle. Saya tak rajin nak buat kuih raya sebab tu takde beli.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ataupon tunggu orang bagi hadiah… sure ada punya!

      hehehe

      Delete
  3. Salam Ramadan buat uncle sekeluarga... semoga Ramadan tahun ini lebih baik dari tahun2 sebelumnya buat kita semua... aamiin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin… sama sama kita ya brother! Salam Ramadhan!

      Delete
  4. maksudnya, sudah tak perlu tengok anak bulan lagi.. Tengok kat kedai, kalau dah mula jual botol kuih, maksudnya esok puasa le tu.. Hehehe

    ReplyDelete