Followers

Thursday, June 2, 2016

June 2, 2016


Penat berdiri menunggu… kalau uncle buat‐buat 'ter'baring di atas katil empuk hospital ni, agak‐agak ada misi halau, tak?




14 comments:

  1. mesti ramai yang dok jeling katil tu kan ??hahha

    ReplyDelete
  2. Tapi uncle jangan terkejut kalau uncle tersedar uncle betul berada dalam wad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ada dalam rumah mayat? huuuuuuu!

      Delete
  3. ahhaha.takde dia bawak masuk dalam bilik bedah

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh? Cik Dedah ada bilik dalam hospital tu?

      hehhehe

      Delete
  4. Paling haru, sedar2 dah kene bedah... rupanya tersalah hangkut patien hahaa... adoii... :D :D

    ReplyDelete
  5. Paling kuat pun dia injet aje.. Rasa macam gigit semut je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau misi manis injet takpe! hehehe

      Delete