Followers

Wednesday, June 1, 2016

June 1, 2016


Rupanya apabila duduk di dalam buai rotan ni, ada satu perasaan seperti…
.
.
.
.
.
…terpenjara…! 

(Rasa macam burung dalam sangkar! #lemas)





19 comments:

  1. ahahahahaa.....masuk penjara dengan sukarelaaaa

    ReplyDelete
  2. best tu kalau ada kat rumah..silap2 tertidur je..hehhe

    ReplyDelete
  3. kahkahkah..terpenjara di belah belakang je!

    ReplyDelete
  4. tapi saya nampak 2 benda klasik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. buai rotan klasik dan orang klasik

      Delete
  5. Walau nampak seperti terpenjara tapi pandangan hadapan tidak terhalang.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kira penjara separoh masak la ni… hahaha

      Delete
  6. Hahaha... tak pernah lagi duduk dalam buai rotan tu..

    Selamat berpuasa uncle gedek.. Uncle? Ntah2 sebaya eh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau gayat, jangan dudok!

      Hai tuan othman… kalau sebaya, gimifai! heheehehe

      Delete
  7. Aku dipenjara sepi... seperti burung merbuk aku menyanyi eh.. melalut pulak... :D

    ReplyDelete
  8. Kalau dah tak suka, pos laju ke rumah saya.. Saya nak rasa juga, betul ke rasa terpenjara..

    ReplyDelete