Followers

Friday, April 8, 2016

April 8, 2016


Kampung ini tidak mengalu‐alukan pengunjung…?

(Mesti tak jumpa ayat yang lebih mesra, ni…)





20 comments:

  1. hahaha penduduk kampung tu tak Mesra mcm Petronas ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka petronas cakap macam ni… hehehe

      Delete
  2. Ayat tu salah tu, sepatutnya kenderaan luar tidak dibenarkan masuk. Hanya untuk penduduk di situ @ yang ada sticker khas sahaja yang boleh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aiza kena bukak kelas untok diorang ni… hhehehe

      Delete
    2. boleh2.. uncle promote nanti ek.. ;)

      Delete
  3. sadara mara datang duduk je tepi jalan kat luar tu....hehehe

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. ini betol betol… bukan cobaan…! huhuhu

      Delete
  5. Ni mesti guna google translate..haha

    ReplyDelete
  6. kesiannn.. sedara mara x leh datang menziarah lah nampaknye. hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian mak pak mentua…. merajok kang!

      Delete