Followers

Tuesday, April 5, 2016

April 5, 2016


Hujan emas di negeri orang, motor emas di negeri sendiri…

(Kalau uncle... parkir dalam peti besi, ni…!)




18 comments:

  1. Emas kat depan tu pun berharga juga tu...

    ReplyDelete
  2. satu kerja nak mengangkut peti besi pulak...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Uncle,
    Bila hujan emas ni, tak sedar pun, tetiba je dah jadi motor,
    Kat tempat Kak Mah sekarang ni kemarau, dah lama tak hujan air sungai
    pun dah kering, air paip bercatu, Kak Mah angkut ai tiap-tiap hari.
    MUNKIN NAK HUJAN EMAS KUT TAK LAMA LAGI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesiannya kak mah… tang air catu tu yg tak tahan tu…! Uncle dah rasa masa krisi air di lembah klang beberapa tahon dulu!

      Delete
  4. Tu baru lepas celup tu uncle.. 'bukan tulen bang..' hahaha..

    ReplyDelete
  5. waahhh.. milik siapakah motor itu.
    konfem tuan punye kaya raya kan~ huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. tau takpe…. mesti ramai peminat owner tu!

    ReplyDelete
  7. kalau tolak kat kedai pajak gadai agak2 laku tak? hihihi

    ReplyDelete
  8. Pehh hebat... tahap 'iron man' tu uncle... superb!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol lah! Tambah merah sure iron man!

      Delete
  9. Kopek sikit body dia tu, pergi gadai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepas tu tu kena 'katok'

      tak nak lah!

      Delete