Followers

Monday, April 4, 2016

April 4, 2016


Cheh! 

Patutlah dipanggil tak menyahut…!





28 comments:

  1. sampai nak keluar anak tekak memanggil... huhuhu

    ReplyDelete
  2. anak2 zaman skrg kan. hahaha
    kadang2 rasa nak rebus2 jer gejet2 tuh semua. hahaha

    ReplyDelete
  3. muhahaha..ni kalau pos laju dtg umh ni masakkkkk tak dgr nie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah, kena ambik kat opis pulak! hahaha

      Delete
  4. Tengah fokus mendengar cara2 nak masak spagetti, tengah buat amali tu uncle.. ssyyy.. uncle jangan kacau, kang ada bahan terlupa nak masukkan. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau jangan kacau, macam mana nak sebati…?

      hehehe

      Delete
  5. jerit sikit
    kalo tak dgr jugak pang kan aje :p

    ReplyDelete
  6. Hah..Boleh geng nih..Dkt opis sy ginilah...Hahaha..Kusyuk mendengar sambil buat keje..huhu

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Harap, semayang pon khusyuk… hehehe

      Delete
  8. Anak2 kat rumah pakai ni boleh la faham.. ni kat ofis pun ramai yang suka pakai benda ni.. kalau.nak bercakap nak tanya apa2 kena pegi cuit pulak dulu... geram kadang2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lain kali baling dengan pen sedas! hahaha

      Delete
  9. tulah telinga sudah ditutup dan pekak la jadinya

    ReplyDelete
    Replies
    1. inilah namanya… "Pekak, tapi tak mendengar"

      hehehe

      Delete
  10. hahaha geram kan.. saya sampai cakap kat orang tu tolong buka dulu headphone tu.. last-last die merajuk naik atas tido

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan 'orang tu' tidor pakai tu , sudah! hehehe

      Delete
  11. Sampai ke dapur pun pakai headphone.. Parah ni Uncle..
    Apa2 pun kirim salam kat anak sulong uncle tu ya.. cakap kat dia saya ada anak pompuan.. hehehehe

    ReplyDelete
  12. Kita bakal besan???

    Yeay! hehehehe

    ReplyDelete
  13. Cara nak panggil orang begini, dalam diam-diam pergi besarkan tahap maksimum speaker dia tu.

    ReplyDelete