Followers

Wednesday, April 20, 2016

April 20, 2016


Datang untuk bermesyuarat… tup tup terjebak dengan latihan kebakaran.

Eloklah tu, uncle pun dah lama tak 'berpiknik' di tengah padang… hu hu hu..!





14 comments:

  1. hahahahahahaha... ape boleh buat.
    masuk kandang kambing kena lah mengembek.
    dah masuk bangunan ade latihan kebakaran kena lah larik ke padang.
    mesti panas ting ting kan uncle~

    ReplyDelete
  2. boleh la ambik kesempatan perangkan kulit...hehhe

    ReplyDelete
  3. pernah terkena kat labuan! sibuk shopping sekali kene tinggalkan semua...kekekeke..

    ReplyDelete
  4. Muka tak kena sunburn ke uncle? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uncle memang nak tanned kan kulit uncle ni…

      eceh! :D

      Delete
  5. Adehhh.... terjebak tu yg tak tahan... :D :D

    ReplyDelete
  6. kali terakhir terlibat dalam latihan kebakaran masa zaman sekolah dulu... hehe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uiihhsss! lama tuuu!

      ke kamu baru abis sekolah? hehehe

      Delete
  7. Huh.. Uncle datang kena buat latihan kebakaran rupanya.. Hahaha

    ReplyDelete