Followers

Tuesday, April 19, 2016

April 19, 2016


Laaahai… Anak siapalah yang tinggal 'bantal busyuk' merata-rata, ni?

Malu aih…! Baahaha…!!!





14 comments:

  1. OMG!! hahahahaha
    kat mana nih??
    habeslah tuan punye bantal pasti x boleh tido malam nih.
    jenuh nak mancarik balik bantal musyuk. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mau histeria kan? huhuhu. kat klinik...

      Delete
  2. saya rabun jauh uncle.. igt french loaf tadi. ahahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kha kha… macam kopok leko pon ada!

      Delete
  3. laaaaa... patut cari tak jumpa... tertinggal kat situ rupanya... miss call bantal tu pon tak dgr olak ring tone dia... hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh miss call? Haduuuu!

      kah kah kah!

      Delete
  4. Pehhh... gerenti tak tido budak yg tetinggal bantal tu... sialp2 mak bapak dia pun jadi jenuh nak memujuk tu.. penah ada pengalaman mcm tu huhu :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pernag ada? Sabo je la! Berat mata memandang, berat lagi bahu memikol… haha

      Delete
  5. Silap-silap mak / bapak budak yang memang sengaja bawak.. Pengubat rindu anak di rumah / pusat asuhan.

    ReplyDelete