Followers

Monday, March 28, 2016

March 28, 2016


Ini pejabat atau tadika…? Penuh dengan permainan!

(Benar kata pepatah Inggeris, "There always a boy in every man…")








18 comments:

  1. singgah petang ~ http://jmbelog.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. Lebih banyak mainan drpd tadika. Tadika pun takde mainan yg mcm superheroes kot. Yang ada cuma educational toys je.

    ReplyDelete
  3. Owhhh.. lelaki mmg mcm tuh eh?? dah besar pon main menan camtuh?
    tapi suami saya tak nampak plak masih main otomen.
    tapi tak tau lah kat opis dia camner. tak nampak kat mata kita kan~
    hehehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada tu… dia nyorok kan dalam keta! huhuhu

      Delete
  4. Sumber inspirasi untuk menjadi kuat seperti mereka..?

    ReplyDelete
  5. maybe masa kecik x dapat beli mainan so buat koleksi walau dah besar kan?

    ReplyDelete
  6. Wahh ada peminat ultraman... i like!!.. :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tut tut tut… (bunyi power makin lemah!)

      hehehe

      Delete
  7. malam2 ultraman tu lompat dari satu tempat ke satu tempat.. ngeri!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya malam2 pocong yg main lompat2 kat situ…

      Hiiihihihihihiiiiii

      Delete