Followers

Thursday, March 17, 2016

March 17, 2016


Tak payah perokok… uncle yang bukan perokok pun ada masalah keguguran rambut…!

Macam mana tu…?




#KatakanTakNakPadaRokok



14 comments:

  1. #katakanNAKkepadaVAPE

    Hahhahaa... gurau je.... Sha dulu heaver smoker... lastly... rambut gugur... muka tak cun.... jantung tak sihat... sobsss.... aniaya diri sendiri padan muka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu? Maknanya dah stop la kan? Alhamdulillah… gimifai!

      Delete
  2. saya yang tak merokok ni pun sama uncle -,-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adoi… macam mana ni? Nak kena rambot pendek ke?

      Delete
  3. Yang kesian kalau jadi perokok sekunder, kesannya sama teruk dapat dengan perokok betul.

    Ke sebab uncle selalu terdedah dengan asap rokok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita yg rokok sekunder ni memang malang… dah la asap pencermaran kita sedot… asap rokok pon kita bantai… huhuhu

      Delete
  4. Rokok membahayakan kesihatan... :)

    ReplyDelete
  5. Jadinya, perokok boleh terus merokok.. Tak merokok pun boleh gugur rambaut.. Hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Errrr…. boleh juga macam tu! hahah

      Delete