Followers

Tuesday, March 1, 2016

March 1, 2016


Wah! Baik punya 'pot' lepak! 

Ini tak boleh jadi! Sudah! Tepi, tepi! Beri ruang untuk uncle juga!





18 comments:

  1. skali dia marah uncle.. 'kau gi cari pokok lain lah' hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah wah wah! Macamlah dia yg tanam pokok tu!

      hehe

      Delete
  2. sempat laagi uncle hahahaa.. nasib baik ada tanda anak panah merah, baru perasan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab tu uncle tolong letak anak panah… susah nak nampak! haha

      Delete
  3. hehe... tolong pasang ubat nyamuk, kesian dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan obat nyamok je… perangkap tikos pon kena pasang! haha

      Delete
  4. Banyak lagi lain tempat uncle..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tempat lain kurang nyaman… situ redup! haha!

      Delete
  5. Replies
    1. Semut? Nyamok ades pon berlambak2…!

      haha

      Delete
  6. Uncle pun tepi.. Saya pun mahu landing..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mari x3… lagi ramai lagi meriah!

      haha

      Delete
  7. Nasib baik ada pokok besar tu, kalau tak mesti berdebuk jatuh kat sebelah tembok tu.. hehehe..

    ReplyDelete