Followers

Thursday, February 11, 2016

February 11, 2016



7:58 pagi. Tiba‐tiba uncle terasa nak makan burger. 

(...buang tebiat apakah ini…?)





26 comments:

  1. ehh tak..mkn la mkn laaaaaaaaaaaaa *moodjeles* hahaha..

    ReplyDelete
  2. Citarasa uncle sam dah mai pepagi dah ni uncle hihii... :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. uncle gedek pon nak jadi uncle sam juga… sekali sekala! haha

      Delete
  3. pagi sangat tu uncle. by the way, dapat burgernye? XD

    ReplyDelete
  4. Saya pun nak jugak uncle.. burger yang jual tepi jalan memang ohsem.. lagi ohsem kalau penjual burger tu sedap mata memandang.. hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Burger tepi jalan la ohsem! yg atas jalan, tak mo la! haha

      Delete
  5. Replies
    1. Sekali sekal teringat makanan kampong… huhuhu

      Delete
  6. Replies
    1. isi perot awal… boleh sambong tido awal… huhuu

      Delete
  7. Burger kat fast food byk la pepagi ru uncle

    ReplyDelete
    Replies
    1. fast food terlalu mainstreamlah…

      hehehe

      Delete
  8. pepagi makan burger best aper...

    ReplyDelete
  9. McDonald pun ada 24 jam uncle.. Apa nak hairan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tahan makan dalam airkon… maklomlah orang tua. asik nak terkencing..!

      Delete
  10. dah kenapa nak makan burger pepagi buta oii..?

    ReplyDelete
  11. Ingat, jangan makan beger bakar, ikan bakar, sate --- jangan dimakan selalu. Hahaha

    ReplyDelete