Followers

Monday, February 1, 2016

Februari 1, 2016


Dulu pernah jumpa orang eja KEOY TEOW
Hari ni jumpa KUITIAW…

Lantaklah nak eja apa pun… janji sedap… Baahaha!





14 comments:

  1. Tak kisahlah.. janji masa order dia faham apa yang kita nak + sedap.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan mintak kaki dapat peha sudah ! haha

      Delete
  2. psstt: uncle.. gambar dalam entry lama tu nampak uncle bam bam lah.. hehehe.. ;)

    http://www.blogbeginsatforty.com/2010/04/april-26-2010.html

    ReplyDelete
  3. muahahha yg penting tujuan nyer sama nak makan kuew tiaw nyer tuh~

    ReplyDelete
  4. macam2 cara ejaan nya sebab gaya sebut pun macam2 cara sebutan nya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. merah ke, biru ke, cokelat ke, kitan kan orang malaysia?

      eh? hahah

      Delete
  5. uncle sarapan ggn auntie di Bandar Tun Razak kan..kan kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weh! Macam mana tau ni? (malu…)

      baahaha…!

      Delete