Followers

Monday, January 18, 2016

January 18, 2016


Di mulut : "Lebatnya hujan."

Di hati : "Teringin nak mandi hujan."

(Kalau uncle ikut kata hati, jiran-jiran mengumpat, tak?)





12 comments:

  1. Saya paling suka tengok dekat luar rumah hujan lebat dan lama.. sebab hati tu melonjak2 nak mandi hujan.. hehehe.. tapi hanya mampu tengok anak2 jelah yang mandi kat depan rumah.. cuma sekarang ni, hujan lebat tapi sekejap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hujan sekejap tak bagos mandi. Sebab airnya tercemar. Seloknya hujan yang panjang. Biar setengah jam hujan turun baru mandi... (orang tua2 pesan) :D

      Delete
  2. SINGGAH PETANG ~ http://jmbelog.blogspot.my/

    ReplyDelete
  3. betul...dalam hati.."best nya kalau dapat mandi ni.."

    ReplyDelete
  4. jangan uncle....bukan setakat mengumpat diviralkan dek jiran-jiran nanti....hehehhh...

    ReplyDelete
  5. Ayat Lazim Jiran ko uncle....BERTEBIAT ke hapa org tua tu...bukan makchik ckp tau...jiran uncle yg ckp...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah wah wah! macam mana boleh senada dengan jiran ni? huhuhu

      Delete
  6. Sekali sekala apa salahnya.. Paling kuat pun jiran akan cakap buang tebiat je..

    ReplyDelete