Followers

Tuesday, January 12, 2016

Januari 12, 2016


Uncle nak kurangkan risiko dehidrasi dan strok haba.  Sebab tu uncle gunakan pencuci kereta automatik. Tak perlu keluar kereta... Bukan uncle malas basuh kereta! 

Bukankah sekarang musim panas?

#alasan




12 comments:

  1. Pak.. Didalamnya kok ngak mahu di vacuum.. Jika mahu divacuum, harus keluar dari mobilnya pak.. Atau bapak emangnya mahu duduk di dalam saja.

    ReplyDelete
  2. Pernah sekali je guna mesin macam tu.. itupun en. hb yang temankan..

    ReplyDelete
  3. kenapa tak mandi sekali dgn kereta..hehee..

    ReplyDelete
  4. sana pun panas ye?/kat sini pun sama..

    ReplyDelete
  5. Saya klu ada budak2 dlm kereta masa mcm tu mmg kecoh kejap laa... seronok dgn air dan berus kain tu bergolek2 kat cermin... :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. KIta po tompang seronok tengok budak2 tu, kan?

      Delete