Followers

Friday, December 18, 2015

December 18, 2015


Pernah jadi macam ni?
Air kopi O panas untuk dicicah dengan biskut sudah pun siap.
Buka tin biskut... KOSONG! Aduuuhh!


(*Labahlabah itu hanya untuk memberi kesan yang lebih dramatik saja...)




18 comments:

  1. menangis air mata darah dibuatnya.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau takpe! Lagi kering dari biskot kering!

      Delete
  2. oklah tu uncle, ada jugak bekas kosong.. saya langsung takde.. so tak bolehlah nak bagi kesan dramatik macam tu.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takde bekas? nak ambik dengan sipder nya sekali! haha

      Delete
  3. sabarlah uncle... setiap yang terjadi pasti ada hikmahnya... kehkehkeh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah wah wah! Pujok uncle le tu! huhuhu

      Delete
  4. roti pon boleh.. layan jugak cicah kopi.
    hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau roti yg keras tu, best le!

      Takde pulak!

      Delete
  5. Sepatutnya sebelum buat kopi, kenalah goncang dulu tin tu, ade ke tak.. Hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau goncang kang hancur la pulak biskot tu! lama2 jadi sebok!

      Delete