Followers

Wednesday, December 16, 2015

December 16, 2015


Terima kasih kepada 'kawan ketat' dari SKARF SKARF kerana mendermakan himpunan tin Coca Cola ini! YEAY!

(Ehem, Ingat orang politik saja yang dapat derma? Ha ha! Kepada sesiapa yang rasa nak bersara dari menjadi pengumpul tin dan botol Coke, silalah tiru SKARF SKARF dan CIK PAH ini ya...!)



NOTA PENTING: Jangan lupa klik SKARF SKARF, okey!






16 comments:

  1. tin dgn botol je ke uncle? airnya mana...btw, nice collection...

    sambil-sambil tu mai la singgah blog join Gold Giveaway #1 by Qiya Saad Powered by Sayap Infiniti Network...

    http://qiyasaad.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. Ooohhh.. boleh buat koleksi jugak eh tin coke?
    ade byk version ke tin2 nih?
    saya x minum coke, tu pasal x tau sangat pasal tin coke nih.

    ReplyDelete
  3. botol softlan uncle terima tak? ada banyak kat rumah nak didermakan tu.. hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh boleh... bawak sekali botol kicap, botol binyak wangi tu sekali....

      hehe

      Delete
  4. Afik ipor saya suka kumpul tin coke tu UG...mcm mcm bentuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagi tau dia, kalau nak bersara tu, hantar sini ye? haha!

      Delete
  5. Tak terkejar nak mengumpul Coke.. Terlalu banyak.. Lagipun ada isu pula, sebab boikot coke.. macam mana nak kumpul kalau macam tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah... uncle yg tak boikot2 lagi ni....

      Delete