Followers

Monday, December 14, 2015

December 14, 2015


Okey uncle mengaku... nafsu makan uncle memang macam King Kong...

(Siapa mahu? Mari sini biar King Kong belanja... Eh, uncle belanja...)










24 comments:

  1. hihihi...
    besar tue karipap kong kong...

    ReplyDelete
  2. Wah karipap kingkong pun ade haha...mesti sedap nih

    ReplyDelete
  3. Wah karipap kingkong pun ade haha...mesti sedap nih

    ReplyDelete
  4. murahnya hati king kong... eh.. uncle...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni yg rasa nak makan orang pulak ni! huhuhu

      Delete
  5. kat cheras indah eyh....

    kalau betul lokasi jajahan uncle..

    saya rasa saya pernah nampak uncle jalan kaki p pasar malam rabu...

    tapi tak sempat nak tegur... sbb tengah merempit...

    klu hon kang, uncle ingat minah rempit mana nak ngorat uncle ..

    hehehee...



    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaaaa. lain kali hon la manja manja... takdela terkejut! haha!

      (Lokasi ni kat puchong, Tapi tang cheras indah tu betol la... :)

      Delete
  6. Berapa RM tu uncle.. mahal macam king kong gak ke..? Sedap tak..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. empat ringgit setengah satu. Rasanya lagi sedap dari king kong! haha

      Delete
  7. macam-macam nama ek... klu sedap x kisah sanggup beli king kong ka apa... hehe

    ReplyDelete
  8. 'king kong kepala hotak engkau' (dialog cerita p.ramlee)
    ni mesti sedap dari karipap ikea.. kan kan kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi yg ni takde telo yg macam yg kat ikea tu....

      :D

      Delete
  9. Ayo......faveret saya ni UG Karipap....

    ReplyDelete
    Replies
    1. apasal tak cakap awal2? tau uncle tapau sekali untok hainom!

      Delete
  10. King Kong Bundy! hahaha...uncle kenal tak?

    ReplyDelete
  11. Huh.. Macam-macam karipap ade..

    ReplyDelete