Followers

Friday, November 6, 2015

November 6, 2015


Peliknya hobi orang ini... 

Kumpul setem boleh, kumpul kasut boleh, kumpul barang antik boleh... Ini dia kumpul....




12 comments:

  1. Paling tak menahan ada yang sampai terlupa nak ambil dan buang ke dalam tong sampah.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alah... uncle syak air tu pin dah berhari2 kat situ...! huh!

      Delete
  2. kumpul plastik minuman pun bolehhhh :)

    ReplyDelete
  3. Dia kumpul air pelbagai perisa.. kalau kat kilang tempat saya bekerja ni.. banyak jumpa macam tu.. huh... kalau air teh susu tu.. sampai susunya terapung kat atas.. ingat unik ke?? huhhuhu..

    ReplyDelete
  4. hahah..ingtkan apa la tadi...bungkus air rupanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diorang ni malas nak buang sebenarnya....

      Delete
  5. uncle tulun lah buang lam tong sampah
    semakkk arrrr kedai kita tu

    ReplyDelete
  6. Ini memang rare.. Simpan uncle.., tahun 3030 nanti tak jumpa bekas minuman macam tu lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ish... tak kuasa nak simpan sampah eh!

      Delete