Followers

Sunday, November 15, 2015

November 15, 2015


Kantoi! Di sini rupanya tempat engkau bersembunyi, ya..! 

(Bosan budakbudak asyik dukung, dia buat 'port' tidur di puncak almari! Baahaha!)





10 comments:

  1. hahahhaa muka taugeh je yang belakang tu... lagi menyerlah dari yang depan tuuuu....lalalalalala

    ReplyDelete
    Replies
    1. taugeh? hahaha! Buat lemak puteh lagi sedap! haha

      Delete
  2. Ke uncle nak beritahu yang uncle baju lipat dan susun kain baju kat atas almari tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kaseh kerana highlight kan.... hehe

      Delete
  3. sama je berdua.. tak nak senyum.. huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang dan kucing beriman memang tak suka senyom lupa diri... hehehe

      Delete
    2. Kucing tu pun dah bosan tak boleh nak senyum.. kena paksa bergambar tanpa senyuman.

      Delete