Followers

Monday, October 5, 2015

October 5, 2015


Uncle memang kagum dengan keyakinan mereka menggendong anak dengan hanya membuat simpulan kain yang mudah. Kadang-kadang siap boleh berlari anak lagi!

Uncle tak berani... uncle seriau!




20 comments:

  1. Sepanjang hidup, kakcik hanya pernah mengendong anak dalam perut sebanyak 4 kali dan setiap kali selama 9 bulan... :)

    ReplyDelete
  2. Itu bezanya kalau dah expert uncle
    Org kita sekarang guna sling yg ala-ala gini sebenarnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang orang kita pakai tu, mahal! nak pakai pon macam susah je!

      Delete
  3. haaaa... betol2.. kadang2 nampak dorang selit jer kain tuh kat celah mana entah. pastu elok dia kendong anak dia. seram pulak tengok. kang tercicir anak x memasal kan~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ya... main selit je...! hebat betol!

      Delete
  4. Saya pun salute dekat dorang uncle.. sebab saya sendiri pun tak pernah buat macam tu masa anak2 kecik dulu..

    ReplyDelete
  5. uncle gendong perot sudah lah.

    bahahahaha

    ReplyDelete
  6. kan!power giler org pompuan ni..hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang pompuan mana mana pon power!

      haha

      Delete
  7. tahap keyakinan tinggi tu..

    ada yg panjat bukit selamba je pun..

    ReplyDelete