Followers

Saturday, October 24, 2015

October 24, 2015



Nak bergerak guna minyak, nak masak guna minyak, nak rindu pun guna minyak...!
 

Jangan sapu banyak-banyak, nanti jadi orang minyak!





(Ehem.. Nak tergelak tengok KAKCIKNURSEROJA menyakat uncle di SINI )

8 comments:

  1. banyak benda pakai minyak sekarang ni..tak de minyak tak bergerak semuanya...pentingnya minyak..sebab tu minyak mahal..heheh

    ReplyDelete
  2. eerrr... mesti warna hitam minyak tu kan uncle sebab kalau letak banyak nanti jadi orang minyak.. kehkehkeh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. uncle bukan pakai minyak hitam... tapi minyak wangi! hhuhu

      Delete
  3. Replies
    1. orang ni tolak batu dengan kayu je...! haha

      Delete
  4. Siapa kata tolak batu dan kayu? Air BATU, ubi KAYU.. Semua telan..

    ReplyDelete