Followers

Friday, October 16, 2015

October 16, 2015


Pertama kali tengok selipar dijual longgok-longgok atas lori macam jual durian..!

Entah-entah harga pun ikut timbang kati, kot? Baahaha...!






20 comments:

  1. Kalau murah, bolehlah beli dua tiga longgok dan sedekah kat kawan-kawan... :)

    ReplyDelete
  2. yg ni takde org nak rebut panjat2 lori?? lol!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau panjat lori tu , orang nak pindah rumah!

      hehe

      Delete
  3. Jual kati budak sekarang mana tahu uncle:)
    Tempat kakak kat pasar malam pun ada tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tak tau timbnag kati... timbang kilo?

      hhehe

      Delete
  4. main timbang kati je..
    ni mesti harga getah turun ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian harga getah. turun je... yg lain semua naik! haha

      Delete
  5. jangan lah ikut harga durian.. mahal!
    harap2 boleh lah kira harga borong. ahaks~

    ReplyDelete
  6. Susun begitu senang nak turunkan dari lori untuk dilonggokkan pulak di bawah khemah..

    ReplyDelete
  7. macam selipar lelaki je semua..kalau selipar perempuan mesti dah raamai yang serbu tu..:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. pompuan suka selipar je ke? ingat suka kasot?

      :D

      Delete
  8. Eh nak jugak lah selipar longgol. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mari mari mari... pilih pilih pilih...!

      macam tauke pulak!

      Delete
  9. Kalau kereta ada Car Boot Sale.. Ni mesti Lorry Open Sale!

    ReplyDelete