Followers

Monday, October 12, 2015

October 12, 2015

Guest #71


Ehem... (Ini selfie peringkat perdana!)




26 comments:

  1. wahhhh best la.... untung la uncle!!!

    ReplyDelete
  2. Bang selpie ni ada kurreng sket bang, riak muka ada senyum sket. Tak tulen.. :-p Dan ya, mmg saya pembaca sunyi setiap hari bb40 sejak 2011 kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha! Muka lari sikit kan? Payah tu... tak kira kena tepis ngan bodyguard lagi... haha

      Thnaks Tun! Gimifai!

      Delete
  3. hehehe.. laju2 saya skroll ke bawah..

    ReplyDelete
  4. fulamakkkkk siap sonyum pakcik belakang itewwww

    ReplyDelete
  5. uiyooo....handa! handa!

    tweet beliau tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh... bole ke twit dia? Tak salah ke?

      :)

      Delete
  6. eh.. betol ke nih??
    ke gambar edit?? hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini benar benar kejadian... mana ada edit...

      :D

      Delete
  7. OK.
    Bangun!!
    Tabik hormat pada uncle Gedek!
    Sah sudah, Uncle Gedek ialah RAJA SELFIE MALAYSIA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Errrr... uncle nak kena bangon jugak tak?

      haha

      Delete
  8. Replies
    1. Uncle naik saham ke... DS Najib yg naik saham?

      hehe

      Delete
  9. Nampak sangt najib tu nak tumpang popular uncle je..heheh

    ReplyDelete
  10. Ahaaaaa.... uncle senyum kan tu... suke lettewww... hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. DS Najib cocok pinggang uncle tu! haha!

      Delete
  11. Wahh glamerlah Najib lepas ni huhu.. :D

    ReplyDelete
  12. wah untong lar uncle..hikx2

    nk lagi untung jom tambah rezeki bersama2 saya
    http://www.mybcworld-sida.blogspot.my

    ReplyDelete
  13. Habislah populariti uncle bakal menurun..

    ReplyDelete