Followers

Sunday, October 11, 2015

October 11, 2015




Tulis 'tidak halal' sudahlah..! Apa yang nak ditanggung tanggung lagi?

Baahaha!


(Dulu pernah jumpa kes yang sama di SINI)





22 comments:

  1. ada yang sudi tanggung lah tu.. hahahha

    ReplyDelete
  2. nak minum boleh, tapi dosa tak tanggung.. huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh? macam tu ke maksod dia? Logik jugak! haha

      Delete
  3. Tak tertanggung tak kehalalannya tu... sgt2 tidak halal tahap gaban hahaa... :D

    ReplyDelete
  4. nasib baik tak tulis saya tidak bertanggungjawab atas kehalalan makanan tersebut agaggagagagagga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah macam tajok sajak la pulak!

      agagagaga!

      Delete
  5. Apa benda yang tidak ditanggung halal tu uncle.. hutang kot kui kui kui

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hutang budi dibawa mati...!

      Huih! Takot!

      Delete
  6. kot kalau ttbe halal dia tak nak tanggung? eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, soalan kamu tu buat uncle lagi keliru la pulak! haha

      Delete
  7. Kononnya, berTANGGUNG jawab la ..
    hahaha

    ReplyDelete
  8. Bila letak status Tidak Halal.. ada yang tak perasan.. tu yang dia letak sign macam tu uncle.. bagi ramai lagi nampak.. ;)

    ReplyDelete
  9. Hahahah.. Lawak pun ada. Nasib baik tak tulis Tak Tertanggung Kehalalannya.

    ReplyDelete