Followers

Thursday, October 1, 2015

October 1, 2015


Vape? Haa! Ini barulah papan tanda yang mengikuti peredaran zaman..!  

(...yang INI tidak..!)




24 comments:

  1. Kalau dalam BM macammana papan tanda ni ya?

    Dilarang mem"vape"? Mengkabus?

    ReplyDelete
  2. bagus..patut semua tempat tertutup buat macam ni..sebab kaki vape ni kadang2 otak diaorang banyak wap(cakap asap kang marah pulak..) sampai tak boleh berfikir benda patut dan tidak.

    ReplyDelete
  3. Hisap rokok boleh tak kat sini?

    Kalau orang faham, kalau sudah diletakkan papan tanda larangan merokok, haruslah apa-apa saja seangkatan dengannya pun tidak boleh seperti shisha, vape, paip dan lain-lain.. Jenuh nak letakkan semua gambau macam tu. Hehehe

    ReplyDelete
  4. bhahaha.... tak pernah jumpa lagi papan tanda camni... terbaikkk...

    ReplyDelete
  5. Kalau begitu boleh merokok ye? hehe

    ReplyDelete
  6. Ok,ini mendatangkan jeles...uncle dah jumpa papan tanda yg up to date!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jagan jeles... nanti pendek umor...

      eh? haha

      Delete
  7. Kalau dia hisap gak kita ketuk dgn signage tu..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau hisap gak, kita hisap darah dia!

      haha

      Delete
  8. Lagi banyak kawasan larangan, lagi berani nak 'dilanggarnya'..

    ReplyDelete
    Replies
    1. undeng2 di buat memang untok di langgar! haha

      Delete
  9. erm...kan bagus klu 'org2' tersebut faham

    ReplyDelete
    Replies
    1. 'org2' tu bukan tak faham... tapi buat2 tak faham!

      :D

      Delete