Followers

Tuesday, September 8, 2015

September 8, 2015


Eh? Macam mana kepala perempuan tu boleh berada di tandas lelaki? 

Mengendapkah? Baahaha...!




16 comments:

  1. Takde kerja lain le tu.. Mengendap nanti mata tumbuh tumbil..

    ReplyDelete
  2. Biasa lelaki yg ngendap perempuan... ish ish ish

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehhhh... itu mitos. Pompuan pon buat juga! haha

      Delete
  3. kepala dia tak de..tinggal badan je..ni mesti hantu balan2 tu...hahah

    ReplyDelete
  4. lelaki..dengan seluruh anggota pun takdak... pi mana agaknya..solat kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah2 lelaki tu lari sebab tengok kepala pompuan tu tertanggal... hehe

      Delete
  5. dia nak selfie dengan uncle tu.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dia nak selfie ngan uncle, mau uncle lari... sebab takot!

      hehe

      Delete
  6. heheehehe.....adehh......kelakarla.,.hehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. gambar kelaka la. Kalau jumpa betol org takde kepala, tak la kelakar sangat... hehe

      Delete