Followers

Monday, September 28, 2015

September 28, 2015


Ini budak sekolah mana, ni? Bersongkok tapi berseluar pendek!

(Ini papan tanda zaman awal selepas merdeka... ubahlah ikut peredaran zaman... huhuhu)





28 comments:

  1. Zaman P. Ramlee biasa tengok budak sekolah bersongkok tapi pakai seluau pendek.. Rare!

    ReplyDelete
  2. uik..seluar dengan skirt mcm sama ja tu..dasat dasat

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat fesyen macam ni boleh viral ni! haha

      Delete
  3. takut tak nampak kaki kot uncle..hahaha

    ReplyDelete
  4. ke dia pakai skirt jugak tu uncle... hehehehhe



    ( uncle : type dgn taip tak sama eyh... hehehe... sebut macam sama ... ngeee..)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lelaki pakai skirt? dah macam kat scotland la pulak!

      Delete
  5. zaman saya pun dah tak pakai seluar pendek ni.. ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la. zama berubah. papan tanda sama je!

      Delete
  6. kalo letakgambar baru..budak bwk beg hp kat telinga..hahaha..

    ReplyDelete
  7. hahahahahaha.. uncle nih nampak ajer.
    kalo saya mesti x perasan. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha! nampak sangat uncle takde kerja kan? haha

      Delete
  8. haahaha mata unkel ni mmg mata cerah betui

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab siang... kalau malam gelap jugak! haha

      Delete
  9. Songkok tinggi, seluar tinggi jugak eh....

    ReplyDelete
  10. zaman 50 an punya budak sekolah..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaman seniman bujang lapok, daaaa....! haha!

      Delete
  11. Betul tu uncle.. dah tak nampak tang mana relevannya gambar tu.. ;)
    Anak2 ke sekolah pun dah berseluar panjang.. ;)

    ReplyDelete
  12. Teringat zaman polis pakai seluar pendek tengok kat tv citer dulu2... budak sekolah pun mcm tu juga rupanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seluar pendek dulu punya besar, nampak macam skirt! haha

      Delete