Followers

Sunday, August 9, 2015

August 9, 2015


Cuainya orang ni. Semasa dia mengeluarkan baju dari mesin basuh, telefon dan dompet ditinggalkan di atas meja... ish ish ish...




12 comments:

  1. Kalau betul.. kan dah menyusahkan diri.. kalau hilang.. nauzubillah..

    ReplyDelete
  2. dia caye kat uncle suh jaga kan tu....

    hehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. masalahnya, uncle yg tak caya kat uncle! haha

      Delete
  3. dia ada spare 2 3 lg kat rumah..tu yg tak heran hilang tu...apa ada hal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tau ada spare, baik uncle yg kebas! haha

      Delete
  4. Sekiranya uncle berdua saja di dalam kedai dobi tu, menandakan tahap kepercayaan orang tu pada uncle adalah ditahap yang paling tinggi. tengok muka pun memang tahu uncle ni dari golongan yang baik-baik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. uncle sorok je tanduk tu... nampak le baik! hehe

      Delete