Followers

Monday, August 3, 2015

August 3, 2015


KECEMASAN! KECEMASAN!
Stok rempeyek berada diparas kritikal..!




21 comments:

  1. serdak yang hujung-hujung tu la yg sedap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam tu la manusia, dah takde baru tercari!

      Delete
  2. Apa lagi... pergi ke kedai berhampiran, beli baru.. Dan pastikan yang original..

    ReplyDelete
  3. hahahaha..
    Awal2 raya tak pandang..
    serdak pun serdak lah uncle

    ReplyDelete
  4. Tu balang yg ke berapa tu uncle hahahaaa

    ReplyDelete
  5. Habuk serdak pun tak ada. Ini memang tahap kritikal sudah. :)

    ReplyDelete
  6. Penyamun rempeyek sila mengadapppppppppppppp

    ReplyDelete
  7. hahahaha...ingatkan tabung kosong...lol!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ... tapi tabung uncle memang kosong pon! haha!

      Delete
  8. Baru nak ajak uncle datang rumah.. eerrr.. teringat.. rempeyek kat rumah pun dah habis.. kihkihkih..

    ReplyDelete
  9. ok gambo sebelah tu comel sangat...aggagagga

    ReplyDelete