Followers

Tuesday, August 25, 2015

August 25, 2015


Eh? Hari Wanita Peringkat Kebangsaaan 2015 hari ini atau semalam? Tidak mengapalah, uncle ingin mengucapkan Selamat Hari Wanita kepada semua wanita-wanita di seluruh Malaysia!

(...Bagaimana? Ayu tak? Uncle nak pakai bulu mata tadi, tapi takut ada yang muntah pelangi pula...! Baahaha)




16 comments:

  1. Selamat hari wanita buat semua wanita.. Aku pencinta wanita.. :)

    ReplyDelete
  2. Ahahha...ini memang lawak abad ini.
    Ingat posing ala2 princess elsa gitu....hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. let it goooooo, let it gooooooo! hahaha

      Delete
  3. Patutlah auntie bebel kat depan rumah tadi.. rupanya uncle guna getah rambut anak uncle yang auntie baru jemur kat ampaian.. kehkehkeh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh< tu gerah rambot uncel lah...! beli kat pasar malam!

      Delete
  4. Bhahaha... macam kartun frozen pun ada gak...let it go.. let it go... bhaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biar kalu jadi Olaf nya... sudi tak? haha

      Delete