Followers

Monday, August 24, 2015

August 24, 2015


Durian baikharga baik,

Jangan waktu beli, luar baik, dalam pula tak baik,

Itu yang buat pening tak baik-baik...!



#berapabanyakbaikdaaa



12 comments:

  1. memborong durian ke tu uncle.. hehe. Hati2 beli durian, jgn smpai tertipu dpt yg tak elok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang borong! dah kosong kedai tu! haha

      Delete
  2. Duduk baik2 supaya kaki tak tersepak kulit durian.. ekekeke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. unlce dah siap pakai safety boots! haha

      Delete
  3. durian takle see thru uncle..
    kalau ble tengok.. konpom luar dalam baik aje kikikiki
    salam singgah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau cam tu baik beli durian yg dah siap kopek macam kat supermarket tu kan? selamat!

      hai sue!

      Delete
  4. baikkkkk..... lahhhh....

    sama gak macam beli manusia kan.... luar baik dalam tak baik.... sampai tua pening tak baik2...

    eyhh... tetiba..

    yg tak baik tu buat tempoyak... berguna gak buat sambal...

    tapi ade gak org tak makan kan...

    uncle makan tempoyak..?!

    tetiba lagi... hehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya kan... durian pon uncle tak makan... hehehe (bisik)

      Delete
  5. Saya tertanya2 tulisan yang dblurkan tu apa agaknya..hehe =)

    ReplyDelete