Followers

Monday, August 10, 2015

August 10, 2015


Macam mana nak dapatkan kebenaran dari loji pengolahan kumbahan?

(Inilah akibat bila koma dan noktah hilang! Baahaha...!)




16 comments:

  1. eerr.. uncle dah survey ke kat situ..? ada penjaganya tak..? kot2lah ada kan.. bolehlah mintak kebenaran.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. warna merah tulisan pun dah pudar, mungkin kena haba najis...wakakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. bau tengik tu! tahan napas masa ambik gambar ni! haha

      Delete
  3. hahaha ... boleh jd musyi bahasa nanti ni

    ReplyDelete
  4. jangan la main kat loji kumbahan tu....

    tempat laen banyak lagi nak p mandi manda.... heheheheeee...

    kang kuar2 tak serupe org dah kang.... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana tau uncle nak mandi manda ni? hehehe

      Delete
  5. JAngan hairan la sekarang ni..Mungkin ada nama sebegitu.
    Wan EMdibi pun wujud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah! uncle pon dah tengok wan emdibi tu! aduhhhh!

      Delete
  6. lebih kurang mcm mintak kebenaran dari penuggu gua, haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. penunggu gua pon elok lagi... ini pengunggu loji! (tutop hidong)

      Delete
  7. Beri salam pada logi tu.. Lepas tu mintalah kebenaran.. Untung-untung dia beri kebenaran untuk mandi sekali..

    ReplyDelete