Followers

Wednesday, July 8, 2015

July 8, 2015


Buka mata

Lempar selimut

Tap.. tap... tap... bunyi hujan di luar jendela

Tarik selimut

Selamat bekerja ya kawan-kawan...



(*Dilarang meniru aksi berani ini!)




12 comments:

  1. Wah bestnya kalau dapat sambung tidur balik.. tapi ai lebih suka duduk dekat pintu tengok hujan turun... kalau hujan lebat, rasa nak mandi hujan pun ada.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu dah macam 'termenung ke luar jendela!" haha

      Delete
  2. Tu selimut ke tuala mandi? Macam tuala mandi je, ni mesti dah pergi bilik air tapi tak jadi mandi pasal sejuk..

    ReplyDelete
  3. Sejuk-sejuk diluar memang sedap untuk tarik selimut. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Time berbuka baru bangon! Kejam tak? haha!

      Delete
  4. Gambar yang lain dari yang lain... :)

    ReplyDelete
  5. time ujan la time utk tidur dgn enaknya

    ReplyDelete