Followers

Tuesday, July 7, 2015

July 7, 2015


Jenuhlah tunggu macam ni!? 
Sekarang mana ada lagi teksi cat kuning hitam macam ni..?





14 comments:

  1. hehe... sign lama tu uncle.... tak sampai2 ler klu tgu yg kuning hitam tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sampai juga... tapi sampai berjanggut la! haha!

      Delete
  2. Replies
    1. Teksi kuning hitam ni boleh repair kat workshop kat depan tesko tu tak?

      hehe

      Delete
  3. Patutler lengang je kawasan tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan lengang je... sawang pon banyak!

      Delete
  4. Rare! Tolong umpil dan pos laju kat saya pak..

    ReplyDelete
  5. kalau ditunggu ni sampai kiamat pun tak sampai teksi hitam kuning tu.. hahahhahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maksodnya lebih kurang mati hidop balik la tu kan?

      hehe

      Delete