Followers

Monday, July 6, 2015

July 6, 2015



Amboi, amboi, amboi, cik Bedah! Patutlah dah lama tak dengar khabar! Dah senang rupanya. Dulu duduk dalam pondok. Sekarang engkau..! Dah duduk dalam dewan...!!!





14 comments:

  1. Ooo.. patutlah lama tak nampak cik bedah dekat pondok simpang jalan tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la cik aiza oiiiiiiii!Terasa uncle!

      Delete
  2. Hahahaha.. cik bedah dah kayo skrg.. dulu dok pondok skrg dok dlm dewan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siap ada papan tanda tu....! huh! (jeles)

      Delete
  3. Dewan cik bedah rupanya huhu.. :D

    ReplyDelete
  4. Untunglah siapa dapat si bedah ni kan uncle...jap...bedah ni single lagi ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah... kalau single uncle pon nak risik ni... hehe

      Delete
    2. Berebutlah kita berdua macam ni. Hahaha

      Delete
  5. Replies
    1. Alamak... tang ni lah yg uncle selalu konfius ni.... hehe

      Delete
  6. Bedah punya dewan boleh tempah tak? Untuk resepsi kawen..Hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eehhhh... Boleeehhh! Nak buat miting JKKK pon boleh...

      :D

      Delete