Followers

Sunday, July 5, 2015

July 5, 2015


Ehem, Jangan cemburu! Sila tengok betul-betul!

(Klik SINI untuk lihat koleksi Coke uncle yang lain.)


#coke





20 comments:

  1. wah. tahun 2011, baju hitam jugak. cayalah, setia pada satu kaler. hehehe...

    ReplyDelete
  2. Dah tengok tadi dalam fesbuk uncle.. ;)
    tak cemburu.. jeles je.. ekekeke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. OK! berjaya menjeleskan satu jiwa!

      haha!

      Delete
  3. wah banyak giler koleksi coke uncle tu, cantik! Btw yng gedek ini serius ke ada?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh... serious la...

      Bulan puasa mana boleh tipu-tipu!

      :D

      Delete
  4. Replies
    1. Jeles kan? jeles kan? Jeles kan?

      hehehe

      Delete
  5. Saya ada kumpul sikt barang Coke. Tak banyak sangat. Nak kumpul camne, sebab saya tak minum coke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uncle pon tak minom coke tu... simpan je...

      dah tua2 mana boleh manis2 sangat...

      Delete
  6. amboi ada nama atas tin tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudirman tulis nama atas batu...

      Yg ni lagi baik. Tulis nama atas tin! haha

      Delete
  7. Cayalah uncle Gedek.. terbaik!!.. :)

    ReplyDelete
  8. Pergh..level retis sekarang. :)

    ReplyDelete
  9. tak kira...nak jeles jugak...huhuhu

    ReplyDelete