Followers

Thursday, July 30, 2015

July 30, 2015


Uncle terjumpa satu pautan yang pasti akan membuat hati kawan-kawan tersentuh. 
Nak tengok? Sila klik di SINI.


Malangnya tiada informasi iangung tentang ayah dan anak itu... ;(

#timetraveller




18 comments:

  1. wow...tp slow nak bukak..trafic banyak ke situ agaknya

    ReplyDelete
  2. so sweet... nak buat jugak la dengan anak2...

    ReplyDelete
  3. alahai..kasih syg seorang apak :')

    ReplyDelete
  4. wah..saya tak de pun gambar macam tu..mungkin sebab dulu tak de kamera..maklum lah..miskin..ekekekk

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang dah kaya kan? buat la sekarang!

      Delete
  5. Konsisten setiap tahun dia buat.. tapi lagi menarik kalau dia berbaju.. contoh guna baju warna hitam ke macam uncle guna.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. uncle pakai baju hitam hari2 sbb nak sorok boroy! haha

      Delete
  6. Replies
    1. jom buat jugak? kamera canggih tu! hehe

      Delete
  7. Ternampak juga gambar itu di Facebook.. Menarik!

    ReplyDelete