Followers

Wednesday, July 29, 2015

July 29, 2015


Huih! Takut tengok harga sewa rumah sekarang! 
Bagaimanalah keadaannya untuk anak cucu kita nanti...?




15 comments:

  1. zaman skrg ni semua perlukan duit..
    nak tak nak, mahal ke tak mahal semua dah jadi satu keperluan Uncle.. sabo je lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabo la ni, Za... (sambil selok poket yg kosong) huhuhu

      Delete
  2. Rm2100 nanti murah la kot....sbb nilai nak sama rupiah dah sekang ni

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Bangun! Bangun Num! (sambil goncang2 kan bahu)

      Delete
  4. Betul tu uncle... Rumah sekarang memang mahal.. Tak tau lah anak-anak nanti nak beli rumah macam mana pada masa akan datang.. Rasa-rasa kalau baik hati, dah boleh beli rumah dua, tiga biji dari sekarang untuk anak-anak bila mereka dah besar nanti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dua tiga bijik?

      Haduiiiiii...!!!!!

      Delete
    2. Ye.. Malaysia Boleh! Uncle pun boleh!

      Delete
  5. Sekarang ni pun dah terasa uncle..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau takpe... dok dalam keta je la...!

      Delete
  6. Replies
    1. Itu lebih mengeratkan silaturahim!
      :D

      Delete
  7. Berharap semua anak cucu di malaysia ni kaya raya, :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap takpe... jangan harapan berkecai sudah!

      Delete