Followers

Monday, July 27, 2015

July 27, 2015


Perasan tak? Zaman dahulu, bukan burung saja yg duduk dalam sangkar... tv juga duduk dalam sangkar...!





14 comments:

  1. Zaman dulu tv duduk dalam kotak kayu.. tu pun kalau uncle ingatlah..

    ReplyDelete
  2. Salam Aidilfitri Uncle! Skrg ni lain mcm.... curi sana sini.. tu yg kene masuk sangkar tv tu.. silap2 dgn sangkar diorg curi skali, hahahaha! Take care Uncle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangkar tu mahal juga! besi timbang kati!

      Delete
  3. Zaman sekarang pun masih banyak tv yang duduk dalam sangkar terutaram di 'kedai makan', burung apatah lagi...pergi je ke rumah kongsi...kesian tengok burung2 tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. katakan tidak pada bela burong dalam sangkar!

      Delete
  4. Sampai sekarang uncle.. bukan setakat tv.. asteruk pun dalam sangkar.. kihkihkih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. teruk-teruk pon ada org nak curi? haha

      Delete
  5. kat kedai2 makan kat sini pun buat macam tu..siap ada kunci besar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan kunci besar tu hilang sudah! hhaaha

      Delete
  6. Lagi zaman dolu dolu... semua "burung" terbang bebas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu 'burong' zaman batu! kah kah kah!

      Delete
  7. orang pun ada jugak duduk dalam sangkar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg tu bukan dudok... yg tu merengkok! haha

      Delete