Followers

Wednesday, July 22, 2015

July 22, 2015


Aunty: Bang, bila nak beli karpet macam ni?

Uncle: Hish, tak naklah. Nampak macam rumput tak potong! Nanti orang kata kita pemalas!

Aunty: Eleh... Cakaplah kedekut...!






13 comments:

  1. Replies
    1. Bukan kedekut, berlanja berhemah! hehe

      Delete
  2. eeerr.. tak tahu nak sokong sape.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau sokong uncle.. nanti auntie merajuk lak.. hehehe..

      Delete
  3. Rasa-rasa kalau rajin, boleh saja potong 'rumput' tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau potong, komfom tak panjang-panjang!

      Delete
  4. Beli kaler biru ke, putih ke...takda lah nampak macam rumput..Kaler macam janggut uncle pun ok apa..hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oihhhh! Janggut uncle pon uncle trim okeh...!

      Delete
  5. Beli kaler biru ke, putih ke...takda lah nampak macam rumput..Kaler macam janggut uncle pun ok apa..hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oihhhh! Janggut uncle pon uncle trim okeh...!

      (Eh? Macam deja-vu, je? haha)

      Delete
  6. upah saya lah potong uncle. servis yang terbaik ni

    ReplyDelete