Followers

Wednesday, June 3, 2015

June 3, 2015


Oooh... Suntex! Uncle sangka Suntik...!

(Uncle memang takut kalau doktor suka suntik ni! Tapi kalau misi yang suntik, uncle rela!)






22 comments:

  1. Kalau misi muka dah berkedut pun uncle suka?

    ReplyDelete
  2. tapi auntie pulak akan tanya pada doctor.. ' kalau misi yang suntik, saya nak kena ada sekali..' kehkehkeh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mau aunty yg suntik kat bijik mata!

      Delete
  3. misi yang sunTIK kena pastikan canTIK dan melenTIK haha

    ReplyDelete
  4. klinik apa tu??klinik gigi ke?ke klinik suntik2 nih..suntik yang bagim gebu gebas tu...heheh

    ReplyDelete
  5. kalau dr tu cun ... uncle nak tak dr tu suntek... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dokto pon cun... ai rela kena suntek double!

      Delete
  6. Macam nama kilang besar je klinik tu hehee

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Mungkin nama je... servis first class, kot!

      Delete