Followers

Monday, June 29, 2015

June 29, 2015


Bulan puasa ni, tengok lipas pun nampak macam kurma....

Huhuhu.....


16 comments:

  1. try la rase ntah ntah mcm kurma gak rase dia..kekeke..

    ReplyDelete
  2. Jangan tersilap makan masa berbuka nanti pak.. Diambilnya lipas diakatakan kurma.. Ada yang makan kurma rasa rangup saja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau termakan, nak kena minum ridsect tak? hehe

      Delete
  3. hehehe.. kalau tunjuk hanya gambar sekalipun pada dak Nuha.. meloncat terus dah dia.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meloncat untuk tangkap kah? hehe

      Delete
    2. bukan meloncat untuk tangkap uncle tapi melarikan diri.. kihkihkih..

      Delete
  4. Tak senonoh pakcik sorang nih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan tak senonoh... imiginasi tinggi..!

      Delete
  5. Replies
    1. Eeewwwuuu! pree pon tak hingin! huhuhu

      Delete
  6. Hungtung lah lipas tu dapat selfie ngan UG. Jangan tgk kurma nampak mcm lipas plak sudah lah yerp UG ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Unlce tengok lipas, teros nampak ridsect! hahaha!

      Delete
  7. Ahahahaa.. kes berat nie.. :D :D

    ReplyDelete